Ondřej Poul, KOOPERATIVA: Chceme lidem pomoci řešit problémy, nejen platit škody

Ondřej Poul, KOOPERATIVA: Chceme lidem pomoci řešit problémy, nejen platit škody
foto: www.koop.cz/Kooperativa
08 / 08 / 2022

Prevence, konzultace a asistence jsou moderní tváří pojištění, protože chceme pomoci klientům řešit problémy a ne „pouze“ platit škody, zdůrazňuje lídr projektů PRO ŽIVOT 50+ Ondřej Poul z pojišťovny Kooperativa.

 

 

 Ondřej Poul / www.kooperativa.cz

Jak vůbec pojišťovna dojde k závěru, že je třeba rozšířit nabídku pro tuto cílovou skupinu?

Kooperativa už delší dobu vnímá potřebu rozšířit nabídku životního pojištění o nové služby vhodné především pro stárnoucí českou populaci. Loni jsme představili asistenční službu Maják. Letos vycházíme z dalších námětů na její rozšíření od našich obchodníků a od klientů. Na základě této klientské zkušenosti jsme službu rozšířili a zpestřili. A máme tu Maják+. 

Co vlastně MAJÁK+ nabízí?

Jedná se o unikátní kombinaci služeb, které někdy potřebuje každý. Klient může využít konzultace s odborníky při zdravotních nebo sociálních potížích, pokud řeší nějaký právní spor nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. A v případě potřeby vyšleme na pomoc i řemeslníky. To vše na jediném telefonním čísle, na které se klienti dovolají non-stop.

Komu a kdy může pomoci?

Primárně je to služba pro klienty řekněme nad 50 let. Samozřejmě ji mohou využívat i mladší, ale přednostně cílí, s ohledem na potřeby a obvyklou životní situaci, na starší klienty. Kromě odborných zdravotních, sociálních, právních a IT konzultací, totiž nabízí i zásahy a fyzickou pomoc v domácnosti při situacích, které mohou člověka přivést do tíživé situace. V případě havarijní situace umíme zařídit pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka nejen do domácnosti pojištěného, ale i jeho blízkých. A pro pojištěného v jeho domácnosti nabízíme i pomoc při akutní opravě, pokud sám není zručný nebo ji prostě nestíhá – služby Hodinového manžela.

Umím si představit, že tuto službu pořídí děti svým rodičům…

Určitě. Velkou výhodou Majáku+ je, že kromě pojištěného, který si jej sjednal, mohou služby využívat i jeho blízcí. Může si ho tedy sjednat i klient ve středním věku a využívat služby pro sebe, své rostoucí děti, ale také pro stárnoucí rodiče, kteří se na něj začínají obracet s prosbami o pomoc ve věcech, které už sami nezvládají.

 

(red)

 

 

 

Tagy článku