Nemocnice sv. Kříže Žižkov mění komunikační koncept, chce se více otevřít

Nemocnice sv. Kříže Žižkov mění komunikační koncept, chce se více otevřít
foto: nskz.cz/Nemocnice sv. Kříže Žižkov
05 / 10 / 2020

Pražská Nemocnice sv. Kříže Žižkov od října 2020 mění styl komunikace. Cílem je se více otevřít veřejnosti a sdělit jí služby a benefity, které přináší jediná nemocnice na Praze 3.

"Nemocnice prochází proměnou. Její majitel investuje do rozvoje zanedbané budovy a zároveň rozšiřujeme služby pro pacienty nejen z Prahy 3. To chceme veřejnosti v následujících měsících sdělovat, proto vzniká nová PR a marketingová koncepce," říká jednatel a ředitel Nemocnice Žižkov Mgr. Tomáš Krajník.

Novou komunikační koncepci připravuje PR Nest Media, která má zkušenosti s propagací zdravotnických zařízení. 

"Připravujeme komplexní marketingové a PR kampaně, cílem je vybudovat povědomí o existenci nemocnice, službách a benefitech Nemocnice Žižkov. Chceme vytvářet příběhy a být partnerem médií při tvorbě jejich odborného a lifestylového obsahu," říká jednatel PR Nest Media Ing. Radek Pešout, který je i novým tiskovým a PR manažerem Nemocnice Žižkov.

Zdroj:

www.nskz.cz

Tagy článku

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace