V jihlavské nemocnici přibývá spokojených pacientů. Nebo alespoň těch, kterým stojí za to poděkovat. Říkají to čísla posledních let, kdy se počet pochval zněkolikanásobil.
Pacienti mohou poděkovat buď písemně, kdy na oddělení doručí dopis, nebo píší do formuláře na oddělení. Přibývá elektronických poděkování, formou emailu, nebo Facebooku. „V poslední době přibývá i poděkování třeba formou upečeného dortu, který pacienti přinesou na oddělení. Samozřejmě, že každé vyjádření toho, že děláte svoji práci dobře, je pro zdravotníky potěšující,“ říká manažerka kvality Zuzana Mezerová, která pochvaly eviduje.
Za poslední roky čísla hovoří jasně. Zatímco v roce 2008 je zanesených 41 pochval, loni to bylo už 455. Poslední dobou přibývá také lidí, kteří přispějí finanční částkou, nebo třeba vlastnoručně pletenými věcmi pro miminka. Nejčastěji pacienti chválí rehabilitaci, ORL a geriatrii.
rok | Počet pochval |
2008 | 41 |
2009 | 75 |
2010 | 77 |
2011 | 106 |
2012 | 170 |
2013 | 323 |
2014 | 377 |
2015 | 455 |