Nemocnice Jihlava: Počet spokojených pacientů rok od roku roste

01 / 02 / 2016

Dort 1

V jihlavské nemocnici přibývá spokojených pacientů. Nebo alespoň těch, kterým stojí za to poděkovat. Říkají to čísla posledních let, kdy se počet pochval zněkolikanásobil.

Pacienti mohou poděkovat buď písemně, kdy na oddělení doručí dopis, nebo píší do formuláře na oddělení. Přibývá elektronických poděkování, formou emailu, nebo Facebooku. „V poslední době přibývá i poděkování třeba formou upečeného dortu, který pacienti přinesou na oddělení. Samozřejmě, že každé vyjádření toho, že děláte svoji práci dobře, je pro zdravotníky potěšující,“ říká manažerka kvality Zuzana Mezerová, která pochvaly eviduje.

Za poslední roky čísla hovoří jasně. Zatímco v roce 2008 je zanesených 41 pochval, loni to bylo už 455. Poslední dobou přibývá také lidí, kteří přispějí finanční částkou, nebo třeba vlastnoručně pletenými věcmi pro miminka. Nejčastěji pacienti chválí rehabilitaci, ORL a geriatrii.

rok

Počet pochval

2008

41

2009

75

2010

77

2011

106

2012

170

2013

323

2014

377

2015

455