foto: www.linkabezpeci.cz/Linka bezpečí
Psychické potíže, rodinné vztahy, tělesné a psychické týrání, partnerské a vrstevnické vztahy, šikana – to jsou témata, která konzultanti Linky bezpečí řeší nejčastěji. Denně přijmou kolem 400 kontaktů a za rok to bývá přes 120 000 kontaktů.
Děti a mladiství obracející se na Linku bezpečí, ale i rodiče hledající radu na Rodičovské lince, mají nově možnost využít služby nového webu www.linkabezpeci.cz a www.rodicovskalinka.cz.
„Novým webem reagujeme na rostoucí poptávku po našich službách, která je i odrazem zhoršujících se psychických potíží u dětí a mladistvých. Stále však zachováváme primární poslání krizové linky, neboť hlas ve sluchátku 'já ti rozumím' je nenahraditelný. Zároveň rozšiřujeme naše služby v oblasti prevence a edukace," uvedla Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.
Děti a mladiství, kteří se z důvodu přetíženosti na Linku nedovolají, mají možnost najít pomoc i na novém webu prostřednictvím chatu, e-mailové poradny nebo informační poradny obsahující informace dle nejčastějších problémů, s kterými se klienti na Linku obracejí.
Linka bezpečí pravidelně realizuje řadu preventivních programů a zapojuje se do odborných a veřejných akcí, které přispívají k rozvoji péče o duševní zdraví dětí a mladistvých. „Naši lektoři jezdí za dětmi do škol a sportovních klubů, natáčíme vzdělávací videa, podcasty a blog," dodala Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.
Spolu s webem bude spuštěna i internetová kampaň, která bude upozorňovat na možnost hledání pomoci i na stránkách www.linkabezpeci.cz a www.rodicovskalinka.cz. Na propagaci kampaně se podílí agentura Silver B. C. „Velké poděkování patří všem našim partnerům a dárcům, díky kterým můžeme veškeré aktivity v oblasti prevence a edukace rozšiřovat k co největšímu počtu dětských klientů, kteří je potřebují. Na novém webu dárci naleznou i veškerý přehled, jak nonstop provoz krizové linky podpořit," uvedla Soňa Petrášková.
|
www.linkabezpeci.cz
www.protext.cz
Tagy článku